Projecten

  • Kieftenburg

    Kieftenburg

    KieftenburgVoor Kieftenburg hebben we een extra lage laadbak op sterkte berekend en vervolgens geconstrueerd. Hierbij hebben we gebruikgemaakt van hoogwaardige staalsoorten om de laadbak zo laag en zo sterk mogelijk te maken. De laadbak is geschikt voor een hoge puntbelasting van bijvoorbeeld een wiel. Tevens hebben we een lasersnijtechniek toegepast om van plaatstaal hulpraamprofielen te…

    Lees verder about Kieftenburg

  • De Lange B.V.

    De Lange B.V.

    Voor houtvezel- en zaagselhandel De Lange uit Ursem hebben we twee wagens afgeleverd, een kortere wagen en één met een lange wielbasis, in verband met een blower achter de cabine. Beide hebben een solide 26 tons Coalan-haakarmsysteem met BT-containervergrendeling en een lage haakarmhoogte van 19,5 cm, dit is handig voor de klant om hoger te…

    Lees verder about De Lange B.V.

  • De Boer

    De Boer

    De Boer was op zoek naar een auto met een kleine draaicirkel. Hiervoor hebben we een korter, 30 tons, haakarmsysteem berekend en gemonteerd. Na nauwkeurige berekeningen voor de sterkte van het chassis en de belasting van de assen was het mogelijk om te beginnen met het ontwerpen. Met de beschikbare ruimte, en de mogelijke containervarianten…

    Lees verder about De Boer

  • M. Broers b.v.

    M. Broers b.v.

    Voor M. Broers hebben we het 30 tons Titan-haakarmsysteem afgeleverd. Dit haakarmsysteem heeft een licht eigen gewicht en is boutbaar waardoor het extra snel gemonteerd is. Het haakarmsysteem wordt in de eindlaklaag geleverd, wat ook weer voor een snellere montage zorgt. De haakarm-maatvoering hebben we voor de klant op de millimeter af op maat gemaakt.…

    Lees verder about M. Broers b.v.

  • Kees Koopman Transport 40 ton/meter

    Kees Koopman Transport 40 ton/meter

    Onze klant had een kraanopbouw nodig voor meerdere doeleinden, het vervoer van kozijnen en glas, voor glaszetwerk én het kunnen plaatsen van dakkapellen. Dit is bereikt met een drie-assig chassis, een lage laadbak speciaal voor de hoge bouwmaterialen en een 40 tonmeter HMF-kraan met een gieklengte van 27 meter. De opbouw is zeer nauwkeurig geconserveerd,…

    Lees verder about Kees Koopman Transport 40 ton/meter

  • Kees Koopman Transport: 85 tonmeter HMF-kraan

    Kees Koopman Transport: 85 tonmeter HMF-kraan

    Voor de tweede keer heeft Kees Koopman Transport uit Opmeer een autolaadkraanwagen laten opbouwen door Vlarotech uit Benningbroek. Het 4-assige MAN-chassis opgebouwd met de 85 tonmeter HMF-kraan, voorzien van een EVS-systeem, was een week voor de afgesproken opleverdatum gereed. Ideaal voor Koopman: ‘Omdat we het momenteel erg druk hebben. De auto werd op vrijdag afgeleverd…

    Lees verder about Kees Koopman Transport: 85 tonmeter HMF-kraan

  • Veerman De Rijp b.v.

    Veerman De Rijp b.v.

    Veerman De Rijp wenste een kraanauto met een platte laadbak. Dit hebben we gerealiseerd met een lichtgewicht opbouw van speciaal hooggelegeerd staal met een extra lage laadvloerhoogte. De gehele laadbak is dompelbad verzonken en de verdere afwerkingen zijn van rvs voor een extra goede conservering. Om overal op de laadbak te kunnen stappen is de…

    Lees verder about Veerman De Rijp b.v.

  • Oudeman Transport

    Oudeman Transport

    Oudeman Transport was op zoek naar een compacte kraanauto die ze flexibel in kunnen zetten voor diverse werkzaamheden. Er is gekozen voor een HMF6020 met Jib. Deze kraan is op zijn maximale lengte beschikbaar voor onder andere het plaatsen van staalconstructies. Daarnaast kan er een ballastbak op de trekker gemonteerd worden en is het mogelijk…

    Lees verder about Oudeman Transport